استفاده از چسب آکواریوم سفید کاسپین در ورز دادن خمیر نانوایی

سیلیکون آکواریوم یک چسب بتونه است که با رطوبت هوا خشک می شود. پس از اجرا باید آن را با نوارها به هم بچسبانید و کمی فشار دهید تا نواحی کاربرد به هم بچسبند.

این محصول 24 ساعت پس از استفاده از چسب آکواریوم سفید کاسپین آماده مصرف می باشد. همچنین می توان از سیلیکون به عنوان ماده پرکننده در مناطق مناسب استفاده کرد.

محصول آکواریوم سیلیکونی شرکت سومافیکس در انواع وزنی 280 و 310 میلی لیتری به بازار عرضه می شود. سیلیکون آکواریوم که در 20 دقیقه خاصیت پوسته شدن دارد، ساختار انعطاف پذیر خود را در دماهای پایین 40- درجه و بالا تا 180 درجه حفظ می کند.

استفاده از سیلیکون آکواریوم در دمای 5 تا 40 درجه سانتیگراد توصیه می شود. و سطحی که استفاده می کنید باید تمیز باشد. هنگام استفاده از سیلیکون آکواریوم، نوار چسب در دو طرف باعث راحتی می شود.

در پرکردگی هایی که بین اتصالات ایجاد می کنید، باید ضایعات سیلیکونی قدیمی را تمیز کنید. علاوه بر این، برای به دست آوردن نتایج خوب، لازم است مواد خارجی که از چسبندگی در نواحی کاربرد جلوگیری می کنند، تمیز کنید. اگر آکواریومی که می سازید ظرفیت بالایی دارد، لازم است لبه های شیشه را با فریم فلزی یا آلومینیومی نگه دارید.

می توانید سیلیکون آکواریومی که روی شیشه آغشته شده است را با آب صابون در زمانی که خیس است تمیز کنید. می توانید سیلیکون خشک شده روی لیوان را با خراش دادن با تیغ پاک کنید.

چسب

سیلیکون آکواریوم بهترین، ایمن ترین و قوی ترین نوع سیلیکون برای آکواریوم شماست. درزگیر سیلیکونی یکی از مهمترین قسمت های آکواریوم است. اگر آن را ندارید، می توانید آن را از فروشگاه مصالح ساختمانی تهیه کنید.

بالاخره این سیلیکون است که آکواریوم شما را کنار هم نگه می دارد. بدون آن، آکواریوم شما پنج تکه شیشه است. به همین دلیل است که سیلیکون آکواریوم برای آکواریوم بسیار مهم است.

امروزه پیدا کردن آن بسیار آسان است. برای فروش در مغازه هایی به نام فروشگاه های سخت افزار موجود است.

بسیاری از صاحبان آکواریوم تنها زمانی متوجه می شوند که یک محصول سیلیکونی آکواریوم چقدر مفید است. مشکل را می توان بلافاصله با سیلیکون حل کرد. حتی یک قطعه کوچک برای رفع هر نشتی جزئی کافی است.

آکواریوم داران همچنین زمانی که می خواهند سنگ، گیاهان یا تزئینات دیگر را به شیشه مخازن خود بچسبانند از سیلیکون استفاده می کنند. سیلیکون نسبت به چسب های دیگر کمتر قابل توجه است زیرا در هنگام خشک شدن شفاف است. سیلیکون آکواریوم به رنگ سفید و شفاف است.

سیلیکون آکواریوم نیز به رنگ مشکی برای افرادی که آکواریوم شیشه ای مشکی دارند تولید می شود اما باید به رنگ و مواد شیمیایی توجه کرد. سیلیکون یک ماده بسیار مفید است. توصیه می شود در مواقع اضطراری همیشه حداقل یک لوله در دسترس داشته باشید. به خصوص اگر صاحب آکواریوم هستید.