انتخاب کیف مدرسه مناسب هیجان انگیز است، اما می تواند یک چالش نیز باشد. این مقاله توضیح می دهد که در انتخاب کیف مدرسه مناسب به چه نکاتی توجه کنید.

پنج نکته مفید که منجر به بهترین کیف مدرسه می شود:

عرض و وزن: کیف لی مدرسه باید تا حد امکان با شانه های کودک همسطح باشد. از آنجایی که معمولاً به خوبی پر می شود، مدل هایی که وزن مرده مخصوصاً پایینی دارند بسیار سودمند هستند.

عناصر نورانی: کیف باید دارای عناصر فلورسنت باشد تا کودک در مسیر رفتن به مدرسه در تاریکی شناسایی شود. اینها از چراغهای جلو و سایر منابع نور منعکس می شوند.
ضد آب: کیف عالی از نفوذ رطوبت محافظت می کند. اما در این راستا می توان یک پوشش باران اضافی نیز خریداری کرد.

جادار: کیف مدرسه نباید خیلی بزرگ و حجیم باشد. در عین حال، مهم است که فضای کافی برای همه کتاب ها، دفترها و سایر ظروف مدرسه ارائه دهد.

تحرک: حتی با داشتن کیف مدرسه در پشت، کودک همچنان باید بتواند آزادانه حرکت کند. بهتر است قبل از خرید کیف، توانایی حرکت با کیف را تست کنید.

طبق این استاندارد، تمامی کیف ها باید در آلمان تولید شوند. مشخص می کند که کیسه باید کجا و چند عنصر فلورسنت داشته باشد و همچنین ماهیت تسمه های حمل را توضیح می دهد.

بزرگترین مشکل اکثر کیف های مدرسه برای کودکان وزن بسیار زیادی است که در هنگام بارگیری کامل دارند. بنابراین، منطقی است که به محض شروع مدرسه، کیف را با وسایلی که واقعاً به آنها نیاز است، همراه با کودک بارگذاری کنید. علاوه بر وسایل ضروری مدرسه، اینها معمولاً ساندویچ مدرسه، مقداری میوه و یک بطری نوشیدنی پر شده است.

کیفکیف

برای اینکه کمر کودک از یک طرف سنگین نباشد، مهم است که کیف را همیشه روی هر دو بند روی شانه ها حمل کنید. اینها باید به همان طول تنظیم شوند و به خوبی در پشت قرار گیرند. تناسب کیف مدرسه باید در فواصل زمانی معین توسط والدین بررسی شود.

کیف‌هایی با طرح‌های مختلف وجود دارد، شاهزاده‌ها، دایناسورها، ماشین‌ها و شخصیت‌های کارتونی محبوب، کیف‌های بسیاری از کودکان را تزئین می‌کنند. هنگام انتخاب طرح مناسب، مطمئن شوید که کودک باید تا حد امکان با موتیف سرگرم شود. زیرا نمی خواهید هر سال مجبور شوید یک کیف مدرسه جدید بخرید.

به همین دلیل است که در صورت امکان باید از شخصیت های محبوب فعلی فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خودداری کنید. اینها ممکن است بعد از شش ماه دیگر محبوبیت خاصی در بین کودکان نداشته باشند.

نقوش دیگری که موضوعی همیشگی برای کوچولوها هستند، تضمینی مطمئن هستند که کودک حتی پس از دو سال همچنان از رفتن با کیف خود به مدرسه خوشحال خواهد شد.

اینها عبارتند از ب- ماشین آتش نشانی برای پسران و اسب برای دختران. از نظر رنگ، صورتی و بنفش برای دختران و سبز و آبی برای پسران بسیار محبوب هستند. برای کودکان بزرگتر در صورت لزوم باید رنگ های دیگری در نظر گرفته شود.

زیرا آنها اغلب نمی خواهند در دوران بلوغ به رنگ های معمولی دخترانه یا پسرانه باشند. در اینجا می توانید z. به عنوان مثال، مدل هایی را با رنگ های خاکی، مشکی یا زرد انتخاب کنید.

انتخاب کیف مدرسه مناسب باید به خوبی فکر شود. اما جابجایی صحیح کیف به این معنی است که کودک می تواند تا حد امکان از آن لذت ببرد و به مشکلات سلامتی منجر نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *