طبق AAOS، افراد باید به مدت 8 هفته به طور مداوم از آتل انگشت دست استفاده کنند، از جمله هنگام حمام کردن. پس از استحمام، فرد باید آتل را برداشته و اجازه دهد تا خشک شود.

در حالی که خشک می شود، آنها باید انگشت خود را صاف نگه دارند تا از طولانی شدن زمان بهبودی جلوگیری کنند.

نویسندگان مطالعه‌ای در سال 2014 توصیه می‌کنند که فردی که انگشت چکشی دارد به‌مدت 6 هفته و سپس برای 2 تا 6 هفته دیگر در طول خواب، آتل ببندد.

آنها همچنین خاطرنشان می کنند که متخصصان مراقبت های بهداشتی باید با فرد کار کنند تا نحوه تعویض اسپلینت و بررسی علائم تحریک پوست را به او آموزش دهند.

در مطالعه‌ای در سال 2017، محققان خاطرنشان کردند که هر یک از انواع مختلف آتل‌ها به یک اندازه برای درمان مؤثر هستند.

با این حال، آنها همچنین خاطرنشان می‌کنند که اگر فرد دستورالعمل‌های آتل‌بندی را رعایت نکند، آسیب شدیدتر باشد یا فرد با دستان خود کار کند، ممکن است پزشک جراحی را توصیه کند.

آتل

چند نوع آتل انگشت وجود دارد:

آتل بادی: شامل دو انگشت چسبانده شده به هم می شود. افراد زمانی که انگشت خود را تحت فشار قرار می دهند به عنوان مثال به دلیل آسیب گیر کردن، از اسپلینت دوستان استفاده می کنند.

این نوع آتل برای شکستگی انگشتان مناسب نیست.

اسپلینت‌های استاتیک: این اسپلینت‌ها یک مفصل را در یک موقعیت خاص نگه می‌دارند، یا کاملاً صاف یا کمی خمیده شوند.

مردم می‌توانند آتل‌های ثابت فلزی و فومی را در داروخانه‌های محلی بیابند که بدون نسخه در دسترس هستند.

با این حال، مردم همچنین می توانند از پلاستیک های سفارشی استفاده کنند که از پلاستیک های قالب گیری استفاده می کنند، که به درمان آسیب های ناشی از استفاده مکرر، آسیب تاندون ها و شکستگی ها کمک می کند.

آتل های پشته ای: آنها در اندازه های مختلف هستند و نوک انگشت را درمان می کنند. آنها روی انتهای انگشت قرار می گیرند و از اولین مفصل رد می شوند تا انگشت را صاف نگه دارند تا خم نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *