با خوردن توت خشک اعلا 1401 حافظه تان پاک می شود

بر اساس گیاه شناسی، تنها میوه هایی که از یک تخمدان بیرون آمده اند به عنوان توت محسوب می شوند. آنها با نام علمی میوه بسته در کنار هم قرار می گیرند.

میوه های بسته با دیواره میوه کامل – حتی در هنگام رسیدن – مشخص می شوند. این توضیح پیچیده است.

به بیان ساده تر، توت خشک اعلا 1401 واقعی را اغلب می توان از روی ظاهرشان تشخیص داد: آنها گرد، رنگ های روشن و معمولاً بیش از یک دانه دارند. علاوه بر این، مرکبات (لیمو، پرتقال) به عنوان شکل خاصی از انواع توت ها نیز متعلق به میوه های نرم هستند.

انواع توت ها طیف وسیعی از خواص تقویت کننده سلامت را با هم ترکیب می کنند. بسته به تنوع، سرشار از ویتامین های C، A و E، کلسیم، پتاسیم، اسید فولیک، آهن، بتاکاروتن و منیزیم هستند.

اگر به طور منظم مصرف شود، سلامت ما می تواند از بمب های کوچک مواد مغذی سود زیادی ببرد.

آنها طعم خوبی دارند و می توانند با توجه به روحیه شما ترکیب شوند. مقاومت ناپذیر به نظر می رسد، اینطور نیست؟

توت

از سوی دیگر، تمشک یا توت سیاه به عنوان دروپه کل در نظر گرفته می شود.

طبق علم، اینها میوه هایی هستند که از آمیختگی میوه های منفرد حاصل می شوند. این میوه‌ها همگی از یک گل به دست می‌آیند.

اتفاقا توت فرنگی در واقع متعلق به میوه های به اصطلاح کل است، اما به دلیل شباهت های زیاد اغلب در میان انواع توت ها به حساب می آیند.

بسته شدن توت ها یا نه، همه آنها طعم خوبی دارند و سالم هستند. شما می توانید انواع توت ها را به روش های مختلفی تهیه کنید. آنها را می توان به مربا تبدیل کرد و طعم خوبی در موسلی های روزمره داشت

توت حاوی انواع ویتامین ها مانند ویتامین A، B1، B6، D2 و همچنین ویتامین C و E است. آنها مقادیر زیادی مواد معدنی و عناصر کمیاب مانند آهن، مس، روی، فلوئور و فسفر را برای ما فراهم می کنند. آنها همچنین سرشار از اسیدهای آمینه هستند.

توت ها را می توان به صورت خام مصرف کرد و البته به عنوان توت خشک نیز موجود است. در هر دو شکل، آنها یک سوپر غذای فوق العاده هستند که می توانید به صورت جداگانه از آن لذت ببرید یا کاملاً موسلی یا فرنی شما را کامل کنید.

علاوه بر زغال اخته، توت فرنگی، تمشک، شاه توت و توت، البته چند نوع دیگر از انواع توت ها وجود دارد که برای یک رژیم غذایی سالم ایده آل هستند.

با این حال، برخی از انواع توت ها وجود دارد که نباید خورده شوند.