با خوردن شکرپنیر اعجاز هرگز خواب به چشمان شما نمی آید

آب نبات مولانا که یکی از شناخته شده ترین طعم ها در قونیه بعد از نان گوشتی است، حتی به آمریکا نیز فروخته می شود. پس نبات مولانا چیست و نبات مولانا چگونه ساخته می شود؟ طرز تهیه آب نبات مولانا در مقاله ما …

شکرپنیر اعجاز سفید شیرین و اشکال نامتقارن کوچک است. شکر پنیر در گذشته به نام شکر فضلی شناخته می شد، اما اخیراً این تفاوت حذف شده است، اما اخیراً این تفاوت حذف شده است و به آن می گویند “شکر فضلی، قند حبه ای، شکر پنیر، نه قند قونیه یا شکر مولانا”.

آب نبات های بسیار مرغوب را می توان با کوبیدن در هاون در دیگ های مسی در آتش هیزم ذوب کرد. و این آب نبات های پخته شده را داخل تیله هایی می ریزند که دمای بالا را تحمل می کنند و سپس می گذارند تا روی این تیله ها خنک شوند.

شکرپنیر

در هنگام سرد شدن، آب میوه هایی مانند گلاب ترنج، آب لیمو، پرتقال و آب گیلاس را به این موم شکر اضافه کرده و کاملا مخلوط می کنند. و سپس رایحه هایی مانند دارچین، نعناع، ​​گل رز به این مخلوط اضافه می شود.

سپس آجیل هایی مانند کنجد و گردو را اضافه می کنند تا نبات پنیری در طعم ها و ظاهرهای مختلف درست شود. 100 یا 250 کیلوگرم شکر پنیر در یک زمان درست می شود.

یک دیگ دقیقا 17 کیلو مواد می گیرد. و آب نبات های رنگی با افزودن رنگ های مختلف به هر دیگ به دست می آید. و با آتش هیزم خوب می جوشانند و هم می زنند تا شکر به شکل سنگ درآید.

سپس آن را از ماشین‌هایی که مخصوص آب نبات تولید می‌شوند، برش می‌دهند، در قوطی‌ها پر می‌کنند و در بین خواربارفروشان و عمده‌فروشان توزیع می‌کنند.

در صورت ابتلا به دیابت، شکر پنیر را می توان در رژیم غذایی سالم گنجاند. با این حال، باید در حد اعتدال و همراه با سایر غذاهای سالم مصرف شود. به ایالات متحده آمریکا صادر می شود