جشنواره ادویه کاری سبزان در هند سبب مرگ یک کودک شد

اگرچه آزمایش های انسانی هنوز در آغاز است، آزمایش های حیوانی نشان داده است که فواید پودر کاری سالم است. کورکومین می تواند به یک ماده اصلی برای پیشگیری از بیماری های کبدی و سمیت اضافی کبد تبدیل شود.

از بیماری آلزایمر جلوگیری کنید: زردچوبه احتمالا با ارزش ترین ادویه کاری سبزان است. همچنین یکی از ترکیبات ارگانیک زردچوبه است که کورکومین نامیده می شود.

طبق تحقیقات در مورد آلزایمر، کورکومین می‌تواند پلاک‌هایی را که رادیکال‌های آزاد در مسیرهای عصبی مغز رسوب می‌کنند، کاهش دهد.

علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند تا اسیدهای آمینه تشکیل دهنده این پلاک را کاهش دهد، در نتیجه زوال شناختی و احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد.

مطالعات در حال انجام تلاش برای ارتباط قوی مصرف پودر کاری با بروز بیماری آلزایمر در هند است، که به طور قابل توجهی کمتر از سایر کشورها است.

ادویه

تسکین درد و التهاب: فواید پودر کاری از نظر التهاب، درد و آرتریت روماتوئید عوامل سلامتی مثبت هستند.

خواص ضد التهابی زردچوبه به طور فعال ورم مفاصل و وخامت، درد مرتبط با بیماری‌هایی مانند آرتریت روماتوئید را کاهش می‌دهد.

زردچوبه با ایبوپروفن قابل مقایسه است، اما محلول های ارگانیک همیشه بهتر از داروهای مصنوعی هستند.

در خاتمه، پودر کاری نه تنها باعث می‌شود برخی از غذاهای کاری مورد علاقه ما طعم فوق‌العاده‌ای داشته باشند، بلکه بسیاری از مواد مغذی مهم را برای دستیابی به سلامتی در اختیار بدن شما قرار می‌دهند.

پودر کاری بدن شما را با برخی از مفیدترین بیماری های طبیعت در مبارزه با مواد معدنی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها تامین می کند.

پودر کاری ترکیبی از ادویه جات است که در غذاها برای ایجاد طعم و بوی مطبوع استفاده می شود. پودر کاری عمدتاً از ادویه جات تهیه می شود و عمدتاً از زردچوبه، زیره و گشنیز استفاده می شود، اما این تهیه اغلب حاوی فلفل قرمز و شنبلیله و گاهی اوقات سیر و زنجبیل است.