دمپایی طبی شهرام طب هیچ گاه پاره نمی شوند

آنها از چرم، نمد یا پشم آب پز ساخته می شوند. مواد قبلی نیز در اینجا دارای رتبه بسیار بالایی هستند.

دمپایی های ساخته شده از پشم جدید آسیاب شده به ویژه در زمستان محبوب هستند. اینها به ویژه گرم و در عین حال قابل تنفس هستند.

به هر حال، دمپایی طبی شهرام طب اغلب با دمپایی یکی می شود، اگرچه دمپایی در واقع یک قسمت پاشنه دارد.

نوع دیگری از دمپایی که بیشتر در فصل زمستان و پاییز مورد استفاده قرار می گیرد، دمپایی است. آنها حتی برای پاهای حساس به سرما بهتر از دمپایی هستند.

همانطور که از نام آن پیداست، چنین کفش هایی در اصل برای گرم نگه داشتن پا در کلبه های کوهستانی یا مناطق مشابه ساخته می شدند.

در آن زمان آنها فقط با دست ساخته می شدند، اما امروزه بیشتر به صورت ماشینی ساخته می شوند و به همین دلیل در رنگ ها و اشکال بسیار متنوعی در دسترس هستند. البته مدل‌های تولیدکنندگان کوچک‌تر هنوز هم بسیار جذاب و با کیفیت هستند.

دمپایی ها اغلب دارای کفی از لاستیک یا چرم هستند، اما پارچه های بافته شده یا نمد مقاوم نیز در اینجا محبوب هستند.

دمپایی

آنها معمولاً پاها را به طور کامل می پوشانند و اغلب بالای مچ پا می روند. در حالت ایده آل، آنها به عنوان یک پوسته گرم کننده و محافظ درک می شوند.

آنها اغلب در انواع خاصی به عنوان دمپایی برای آشپزخانه یا آزمایشگاه پوشیده می شوند. پزشکان، کارکنان پرستاری، آشپزها و کارکنان آشپزخانه، از جمله، به این کفش‌ها سوگند یاد می‌کنند زیرا راحت، محکم و تمیز می‌شوند.

با این حال، کسانی که بیشتر به جنبه های شیک دمپایی توجه می کنند، آنچه را که به دنبال آن هستند نیز خواهند یافت.

در مجموع، می توان در اینجا بیان کرد که محبوب ترین مواد برای پاپوش دمپایی برای زنان و مردان، چرم و پارچه های مصنوعی مربوطه است، اما نسخه های لاستیکی نیز هنوز طرفداران زیادی دارند. کف پا دوباره ترجیحا از چوب پنبه یا حتی چوب ساخته شده است.

تصویر: دمپایی پشمی قرمز با زیره لاستیکی ضد لغزش و پایه های آناتومیک. آزمایش ها و مقایسه ها بهترین توصیه را به عنوان دمپایی برای زمستان و پاییز ثابت می کند.