سارقی که فقط قابلمه تفلون عروس سایز 28 و به رنگ صورتی را به سرقت می برد

سرخ کردن و لعاب زدایی نیز امکان پذیر است. مایعات فرار از غذا نمی چسبد. گوشت و شرکت را می توان به طور خاص با تفت دادن قهوه ای کرد.

غذا را می توان در قابلمه تفلون عروس سایز 28 در یخچال نگهداری کرد. از آنجایی که این ماده در برابر اسید مقاوم است، هیچ ماده ای از مهر و موم به غذا منتقل نمی شود.

از روکش تفلون می توان روی اجاق گاز، مایکروفر و فر استفاده کرد. با این حال، این به طور خودکار برای همه گلدان های پوشش داده شده اعمال نمی شود.

مواد پایه ظروف پخت و پز ممکن است به موارد خاصی محدود شود. به عنوان مثال، قابلمه پخت و پز باید به عنوان “ایمن در مایکروویو” یا “ایمن در فر” علامت گذاری شود.

آنچه مسلم است این است که پوشش های نچسب Chemours همچنان بر پایه PTFE درجه مواد غذایی هستند. فلوئوروپلیمر با کارایی بالا از کلاس پلی اولفین از فلوئور و کربن، دو عنصر شیمیایی تشکیل شده است.

دیگ

این یکی از شناخته شده ترین نمایندگان پرفلوئوروکربن ها (PFC) یا ترکیبات فلوئوروکربن است. به زبان ساده، PTFE یک پلاستیک یا ترموپلاستیک است.

پلاستیک های گروه ترموپلاستیک ها می توانند شکل خود را در محدوده دمایی خاصی تغییر دهند. یکی دیگر از ویژگی های ترموپلاستیک ها این است که با گرم شدن بیش از حد از نظر حرارتی تجزیه می شوند.

این یک عامل تعیین کننده در هنگام استفاده از قابلمه های با روکش تفلون می شود: آنها نباید بیش از حد معینی گرم شوند. اگر این اتفاق بیفتد، ترکیبات فلوئوردار از پوشش خارج شده و به شکل بخار وارد هوا می شوند. این دودها سمی هستند.

اگر ترکیبات فلوئور از طریق دستگاه تنفسی وارد بدن شوند، با توجه به وضعیت فعلی دانش نمی توان خطر سلامتی را رد کرد.

برعکس: در دمای بالاتر از 400 درجه سانتیگراد، محصولات پیرولیز بسیار سمی تشکیل می شوند. در طی پیرولیز، ترکیبات آلی از نظر حرارتی و شیمیایی در دماهای بالا تقسیم می شوند.