عرق نعناع کوهی غذای مورد علاقه دام های یک دامداری بزرگ

نعناع گیاهی است مربوط به خانواده نعناع که به دلیل طعم معطر آن محبوبیت دارد. نعناع سرشار از ویتامین C و سایر مواد مغذی ضروری، خواص درمانی و دارویی بسیاری نیز دارد.

عرق نعناع کوهی با خواص ضد التهابی، ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی خود به سلامت تنفس، پوست، گوارش و قلب شما کمک می کند و احتقان، عفونت و سردرد را کاهش می دهد.

در حالی که این گیاه معطر همه کاره و مفید است، مهم است که در مصرف آن زیاده روی نکنید تا از عوارض جانبی احتمالی جلوگیری شود.

شما فقط به نصف فنجان نعناع تازه و 8 اونس روغن حامل (مانند روغن زیتون) نیاز دارید. سبزی ها را بشویید و سپس خشک کنید. آنها را با استفاده از هاون و هاون خرد کنید این روغن طبیعی آنها را آزاد می کند.

حالا نعناع له شده، روغن آن و روغن زیتون را به یک قابلمه اضافه کنید. حدود 5 دقیقه روی حرارت متوسط بجوشانید. اجازه دهید مخلوط خنک شود.

آن را در ظرف شیشه ای ریخته و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
تقریباً شبیه چای نعناع است. فوایدی مشابه نعناع دارد.

عرق

نعناع به دلیل فواید دارویی فراوانش بسیار شناخته شده است. از برگ، گل و روغن نعناع برای درمان بیماری ها و بیماری های مختلف استفاده می شود.

نعناع دارای خواص ضد عفونی کنندگی و ضد عفونی کنندگی است که آن را به یک داروی بسیار موثر در برابر سرماخوردگی و سرفه و سایر بیماری های تنفسی تبدیل می کند.

نعناع همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است و اغلب در شستشوی صورت و کرم های ضد آکنه استفاده می شود. نعناع حاوی عصاره ای است که می تواند به کاهش فشار خون کمک کند.

نعناع همچنین سرشار از ویتامین K، آهن و کلسیم است که برای حفظ سلامت استخوان‌ها ضروری است.

نعناع گیاهی معطر و همیشه سبز است که از تیره نعناع از خانواده نعناعیان است و گلهای کوچک سفید، یاسی یا صورتی تولید می کند.

بیش از 350 گونه نعناع وجود دارد که عمدتاً به این دلیل است که آنها به راحتی هیبرید می شوند. نعناع می تواند کم رشد یا شلوغ باشد و رنگ برگ های آن می تواند از سایه های سبز کم رنگ گرفته تا سایه های سبز تیره تر و زیتونی و همچنین برنزی یا حتی نقره ای متفاوت باشد.