عطرهایی با سبزی خوردن با رایحه استثنایی

این عطر مردانه ملایم جدید از خانه میراث شناخته شده به عنوان تامین کننده کالاهای خوب ایتالیایی، Ferragamo’s Bright Leather، عطری است که به ایده ای بازتعریف شده و معاصر از مردانگی می پردازد.

این ترکیبی از نت‌های اولیه مرکبات و نت‌های پایه چرم است که توسط میانی از سبزیجات گیاهی مانند ریحان و رزماری به هم متصل شده‌اند.

در میان چوب ترنج و سدر وجود دارد که هم طعمی شیرین و هم نت های خاکی ترد را به آن اضافه می کند.

عطر تند مردانه از رزین جنگل های آمازون الهام گرفته شده است که گفته می شود آرامش ذهن، تمرکز و تعادل را به نام breu به ارمغان می آورد.

نت‌های ابتدایی گل‌های سفید، پرتقال برزیلی، گریپ فروت و فلفل صورتی به این رایحه ورودی شیرین و مرکباتی می‌دهند که نت‌های پایه عمیق عنبر، نعناع هندی، وتیور و سدر اطلس را متعادل می‌کند.

نتیجه عطری است که طراوت و خاکی بودن جنگلی را که الهام گرفته از آن است را برمی انگیزد. رایحه به دو صورت ادو پرفیوم و روغن رولی (78 دلار) عرضه می شود.

عطر مردانه تلخ رایحه تک جنسیتی است و در واقع برای هر کسی که آن را می پوشد، صرف نظر از جنسیت، جذاب است.

Fueguia 1833 مظهر عطر مدرن است. آنها ترکیباتی مانند مشک چند حلقه‌ای را که باعث آسیب احتمالی به گونه‌های مختلف آبزی می‌شود حذف کرده‌اند و در عوض از ترکیبی از مواد و عناصر گیاهی کاملاً زیست‌تخریب‌پذیر استفاده می‌کنند.

همه اینها در حالی که عاری از مواد نگهدارنده مصنوعی، رنگ‌ها و مواد منشا حیوانی هستند.

همه اینها در مورد عطر ملایم شیرین زنانه است بسیار عملی به نظر برسد، با این حال، صنعت ساخت عطرهای خوب در Fueguia 1833 از بین نرفته است.

  • منابع: 
    1. The Best Men’s Colognes
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از چای سبز می توانید منافذ باز پوستتان را از بین ببرید
    2. کشف سنگهایی به شکل انسانهای قدیمی
    3. قدم قدم با ما همراه باشید تا به شادی دست یابید
    4. سیم مفتول کار شده در لباس عروس چگونه است