لباس خواب عروس و داماد که به شکل خرس قطبی بود همه را ترساند

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر توانایی شما برای داشتن خواب خوب شبانه تأثیر بگذارد. برخی از آنها – مانند تنظیم یک ساعت خواب ثابت – ممکن است سخت باشد.

سایر موارد، مانند انتخاب لباس خواب عروس و داماد مناسب، راحت تر انتخاب می شوند و می توانند به نتایج مثبت خواب کمک کنند.

پوشیدن لباس خواب در رختخواب برای اولین بار به افراد خوابیده در هند نسبت داده می شود، اما به دلیل اتخاذ این مد توسط مستعمرات بریتانیایی و بازگرداندن آن به دنیای غرب رایج شد. به احتمال زیاد انگلیسی ها متوجه شده اند که لباس خواب چقدر راحت است و فواید خواب را که به آن نسبت داده می شود، تشخیص داده اند.

هنگام انتخاب لباس خواب، مهمترین چیزی که باید روی آن تمرکز کنید راحتی و تنظیم دمای بدن است. انتخاب پارچه مناسب به همان اندازه بر اساس ترجیحات و عملکرد شخصی است. پارچه ای را انتخاب کنید که روی پوست شما احساس خوبی داشته باشد و همچنین در دماهای گرمتر شما را خنک و در دماهای سردتر گرم نگه می دارد.

لباس

در حالی که پنبه برای بسیاری از مردم یک انتخاب ضروری است، اما عایق خوبی نیست و اگر در شب تمایل به سرد شدن دارید، ممکن است شما را گرم نکند. همچنین فاقد رطوبت است و برای کسانی که تعریق شبانه دارند گزینه مناسبی نیست. با این حال، این پارچه مقرون به صرفه قابل تنفس، سبک و نرم است و انتخابی کاملاً خوب است.

از طرف دیگر، اگر در شب تمایل به سرد شدن دارید، پشم یا پشم می تواند به گرم نگه داشتن شما کمک کند. با این حال، این پارچه ها همچنین می توانند باعث خارش شوند که می تواند بر توانایی شما برای خواب ماندن تأثیر بگذارد و اگر تمایل به تعریق دارید، ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

پارچه های دیگری که می توان در نظر گرفت عبارتند از بامبو، ابریشم، فلانل و رطوبت گیر. علاوه بر کنترل دما، باید تناسب لباس خواب را نیز در نظر بگیرید. برای افرادی که معده می خوابند، دکمه ها یا فلپ ها می توانند مشکل ساز باشند. کش که خیلی تنگ یا خیلی شل است نیز می تواند بر راحتی و خواب تأثیر بگذارد.

در نهایت، بهتر است جفت های مختلف لباس خواب را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است. و به یاد داشته باشید که با تغییر فصل تغییراتی در لباس خود ایجاد کنید.