مردی با استفاده از گوجه فرنگی کشتی باربری تا تعمیر کرد

گوجه فرنگی برنتا با داشتن طعمی روشن و سرشار از ویتامین ها می توان به صورت خام، پخته و سس مصرف کرد. به دنبال گوجه فرنگی های خوش فرم و صاف و بدون لک باشید. یک گوجه فرنگی کاملا رسیده کاملا قرمز و سفت خواهد بود اما سفت نیست.

این غذای اصلی تابستانی که در باغ‌های سراسر شهرستان یافت می‌شود، از گونه‌های Heirloom گرفته تا گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی به اندازه گاز گرفتن، افزودنی عالی برای بسیاری از غذاها است.

گوجه فرنگی را در دمای اتاق و دور از گرد و غبار و نور خورشید نگهداری کنید. فقط در صورت رسیدن بیش از حد در یخچال نگهداری کنید. اگر گوجه سبز دارید.

می توانید آن را با نگهداری آن در یک کیسه کاغذی که روی آن تا شده است، در دمای اتاق، دور از نور خورشید، رسیده کنید. روزانه چک کنید و در زمان رسیدن استفاده کنید.

این جزوه ها و کارت های دستور غذا را بررسی کنید. برای استفاده در برنامه های آموزشی خود می توانید این منابع را دانلود و چاپ کنید. صفحه اول هر جزوه اطلاعات کلی در مورد محصول تولیدی دارد.

صفحه دوم شامل گزینه های مختلف دستور غذا است. کارت های دستور غذا 4 دستور غذا را در هر صفحه چاپ می کنند. صفحه اول شامل عکس دستور پخت و صفحه دوم شامل مواد اولیه و دستور العمل است.

گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان لیکوپن است که به محافظت در برابر آسیب به سلول های ما کمک می کند و ممکن است به کاهش خطر برخی از انواع سرطان کمک کند.

گوجه فرنگی همچنین سرشار از ویتامین C است که از سیستم ایمنی بدن ما حمایت می کند و ویتامین A که بینایی خوب را تقویت می کند، به سیستم ایمنی بدن ما کمک می کند و رشد سلولی را تقویت می کند.