میز ناهار خوری رزین اپوکسی منزل مسی به سرقت رفت

با بسیاری از سبک های دکوراسیون مانند روستیک، مدرن، مینیمال سازگار است. چوب جامد یکی از بادوام ترین انواع آن است. آسیب دیدگی سطح میز در طول زمان به راحتی قابل ترمیم است.

یکی از انواع رومیزی با ماندگاری بالا می باشد. با ظاهر درخشان و رگه دار خود فضایی شیک به دکوراسیون خانه می بخشد. از آنجایی که میز یک ماده سنگین است، جابجایی میز ناهار خوری رزین اپوکسی ممکن است دشوار باشد. نسبت به سایر انواع چوب هزینه بیشتری دارد.

به لطف ظاهر شفاف خود، ظاهری جادار به محل استفاده می دهد. مقاوم در برابر لکه، تمیز کردن آسان، خراش آسان است. شیشه سکوریت یکی از بادوام ترین انواع آن است.

شما تصمیم گرفته اید یک نوع میز با مواد و شکلی که نیاز شما را برآورده کند، انتخاب کنید. اکنون زمان آن رسیده است که مدل میزی را پیدا کنید که این ویژگی ها را به زیباترین شکل منعکس کند. در اینجا زیباترین مدل های میز برای خانه شما آورده شده است:

نوع میز ناهارخوری مدرن: به لطف خط طراحی ساده اش، با دکوراسیون مدرن و مینیمال هماهنگی دارد. این می تواند از ترکیبی از مواد مختلف مانند چوب و فلز تشکیل شود.

ویژگی بارز آن این است که بالا و پایین پاهای آن خمیده است. این مدل میز که کاملاً با دکوراسیون کلاسیک همخوانی دارد معمولاً از چوب گردو و سایر مواد چوبی تهیه می شود.

میز

با کشیدن آن از کناره ها یا جدا کردن آن از وسط و بلند کردن قسمت زیر آن را می توان بزرگ کرد. از آنجایی که تاشو است به راحتی در فضاهای کوچک قابل استفاده است.

مدل میز ناهارخوری روستیک از چوب ساخته شده و معمولا رنگ های خنثی دارد. اندازه آن در مقایسه با مدل های دیگر میز بزرگتر است.

مدل میز ناهارخوری پایه دار: میز روی یک پای پهن ایستاده است. شکل گرد یا بیضی دارد. قرار دادن صندلی راحت تر است زیرا پا فضایی را اشغال نمی کند.

استفاده از فلز در دکوراسیون صنعتی نیز از ویژگی های این نوع میز است. از عناصری مانند لوله و کابل نیز برای اهداف تزئینی استفاده می شود. با سبک های دکوراسیون مدرن سازگار است.

مدل میز غذاخوری ماموریت فضای زیادی را اشغال می کند زیرا پاهای آن به شکل نرده است. معمولا از چوب بلوط تولید می شود.

مقاله ما با عنوان میزهای شیک: پیشنهادات تزئین میز ناهارخوری را می توانید در اینجا بیابید.

اکنون شما تمام اطلاعات مربوط به مدل ها، مواد و اشکال میز را دارید. حالا وقت آن است که زیباترین مدل صندلی را پیدا کنید که مکمل مدلی باشد که تصمیم گرفته اید. تمام جزئیات در مورد مدل های صندلی در مقاله انواع صندلی شیک و مفید ما منتظر شماست.