فواید لیمو برای سلامتی طعم تلخ و ترش را کاهش می دهد. به خودی خود یک میان وعده میان روز خیلی اشتها آور نیست، با این حال، لیمو سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است.

افزودن لیمو عمانی بسته بندی به رژیم روزانه به کاهش وزن کمک می کند، سلامت قلب شما را با کمک به کاهش قند خون و عوامل خطر برای کاهش وزن کمک می کند. بیماری قلب و عروقی.

بیشتر از یک تکه لیمو به عنوان چاشنی اضافه شده، لیمو به غذای شما طعم می بخشد، طعم آن را بهبود می بخشد و فهرستی از فواید سلامتی را به میز می آورد.

اگرچه هیچ تحقیق محکمی در مورد مزایای سلامتی نوشیدن آب لیمو وجود ندارد و اطلاعات مفید بر اساس شواهد حکایتی است. با این حال، علاقه مندان به آب لیمو این هفت تغییر را که به نوشیدن آب مملو از تکه های لیمو نسبت می دهند، اختصاص دهید.

نوشیدن آب لیمو شما را هیدراته نگه می دارد. طبق گفته کلینیک مایو، هیچ پاسخ مشخصی در مورد میزان آب مصرفی در روز وجود ندارد. اما قانون هشت لیوان در روز هدف خوبی برای افراد عادی است.

لیمو

نکته اصلی، اگر اضافه کردن برش‌های لیمو به آب به شما کمک می‌کند آب بیشتری بنوشید، آن را دنبال کنید! هیدراته ماندن یکی از ساده ترین و مهربان ترین کارهایی است که می توانیم برای بدن و لوله کشی داخلی خود انجام دهیم.

لیمو منبع خوبی از ویتامین C است. ویتامین C که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند، به تقویت سیستم ایمنی و محافظت از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند.

آب لیمو ممکن است به کاهش وزن کمک کند. آنتی اکسیدان های پلی فنل موجود در لیمو ممکن است التهاب مزمن را کاهش دهد که می تواند منجر به افزایش وزن شود.

علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن آب در روز می‌تواند با سرکوب میل شما به پرخوری، افزایش متابولیسم و کمک به بهبود ورزش، تأثیر مثبتی بر کاهش وزن داشته باشد. عمل ساده نوشیدن آب بیشتر و افزودن لیمو برای فواید سلامتی آن مطمئناً یک برد/برد در زمینه کاهش وزن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *