چاقو جی فی نی عظیم ترین چاقوی دنیا شناخته شد

سوال دیگری که طراحان چاقو باید به آن پاسخ دهند این است که نکته را کجا قرار دهند. برخی از طرح‌ها مانند Randall Model 20 Yukon Skinner (تصویر سمت راست) این نقطه را از مسیر خارج می‌کنند تا به‌طور تصادفی چیز مهمی را هنگام لباس‌پوشی سوراخ نکنید.

اگر هنگام پوشاندن پانسمان یک گوزن به طور تصادفی روده بزرگ را سوراخ کردید، مراقب باشید که دیگر این کار را نکنید.
دو نوع تیغه دیگر که لبه را تا انتها در لبه قرار می دهند، تیغه های چاقو جی فی نی Sheepsfoot و Wharncliffe هستند.

نقطه پایین تر به کاربر امکان برش حداکثر دقت را با لبه می دهد. یک مثال خوب Wharnclife Blade Sowbelly من است. برش دقیق با نقطه بسیار ساده تر است. این برش‌ها به‌جای فشار دادن، در یک حرکت برش ایجاد می‌شوند. چاقوهای Exacto و چاقوهای جعبه ای از همین قالب استفاده می کنند.

برای کسانی که برای کارهایی مانند لباس پوشیدن یا چاقوی دفاعی به حداکثر کنترل امتیاز نیاز دارند، می‌خواهید که نقطه شما در یک راستا با دست شما باشد.

چاقوچاقو

این را می توان با انداختن نقطه در یک منحنی محدب (نقطه سقوط)، یک منحنی مقعر (نقطه گیره) یا فقط یک خط مستقیم انجام داد. این به اولین مقاله من در مورد ویژگی های چاقو برمی گردد، جایی که من در مورد خط نامرئی از وسط دسته صحبت می کنم. ا

گر می‌خواهید هر شکلی از پیرسینگ انجام دهید، نقطه باید در راستای دست باشد و هر چه به وسط نزدیک‌تر باشد، معمولاً در سوراخ کردن بهترین است. این را در هنگام انتخاب چاقوی دفاعی در نظر داشته باشید.

مرحله اول پردازش حیوان معده، پوست اندازی است – اکنون به نقطه مورد علاقه رسیده ایم – واقعاً چگونه این کار را انجام می دهید؟

اکنون، بدیهی است که می توانید با یک تکه شیشه از یک بطری شکسته پوست یک حیوان را بکنید، اما این مالش است، آیا ما باید زندگی خود را سخت تر کنیم؟

البته راه بسیار ساده تر، راحت تر و سریعتر برای انجام این کار با چاقویی است که به چنین فعالیتی اختصاص داده شده است.