چرم مانند سنگ، چرم نوین چوب و پشم یک محصول طبیعی است.

این یک کالای ارزشمند در طول تاریخ بوده است.

تمام سبک های رنسانس اولیه، به ویژه اسپانیایی و انگلیسی، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی را ترجیح می دادند.

تکنیک‌های برجسته‌سازی، ابزارآلات، نقاشی و تذهیب چرم توسط صنعتگران اسپانیایی در قرن‌های 16 و 17 منتشر شد.

در تمام این دوره، خودکار فانتزی دخترانه انواع مبلمان با چرم پوشانده می شد و با نقش های تزئینی سر میخ پوشانده می شد.

در قرن هجدهم، هنر نگهداری از پوست و دباغی کردن آن به صورت یک تجارت قدیمی و معتبر تبدیل شده بود.

فرآیند دباغی تقریباً یک سال به طول انجامید و با پوشاندن پوست با روغن و گریس و سپس خراشیدن و پا زدن روی پوست تکمیل شد.

در اواخر سبک لویی چهاردهم، پوست های اکسید و گوساله مورد علاقه بود و چرم بز ظریف اغلب توسط چیپندیل و طراحان بعدی استفاده می شد. در آن زمان، مانند امروز، پوست گاو به دلیل در دسترس بودن، استحکام و اندازه پوست، منبع اصلی چرم بود.

افزایش محبوبیت روکش های چرمی، جوراب نازک تقاضا برای گزینه های ارزان تر نیز افزایش یافته است.

تولیدکنندگان ممکن است این کار را با پوشاندن کناره‌ها و پشت‌ها با شکاف‌های ارزان‌تر، استفاده از محصولات چرمی چسبانده شده یا پانل‌های وینیل مشابه انجام دهند.

در خرده فروشی، مصرف کنندگان ممکن است نتوانند به راحتی تشخیص دهند که چه زمانی پانل های کناری و پشتی دانه کامل نیستند، زیرا محصولات جایگزین دارای ویژگی های زیبایی شناختی هستند که تقریباً با چرم دانه کامل قابل مقایسه است.

حتی وینیل، تعبیر خواب سیب زرد اگر به خوبی از نظر رنگ و دانه مطابقت داشته باشد، می تواند همه را فریب دهد، مگر یک چشم آموزش دیده.

  • منابع:
    1. Leather Sales Education Guide – Part 1
  • تبلیغات: 
    1. فرهنگ گذاشتن روسری از دوران باستان تا به امروز
    2. معاملات مسکن با توجه به پول تو جیبی
    3. مزایای استفاده از گلاب برای انسان ها
    4. آیا از تغییرات حقوق کارمندان رسمی اطلاع دارید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *