کفش کوهنوردی در بانه در طلوع آفتاب آواز می خواند

چرم یک محصول طبیعی ساخته شده از پوست حیوانات است که با دباغی بادوام می شود. مصنوعی از الیاف مصنوعی و شیمیایی تشکیل شده است که در فرآیندهای شیمیایی تولید می شود.

کفش کوهنوردی در بانه چرمی باکیفیت اغلب در رنج قیمتی بالاتر از نسخه مصنوعی قرار دارند. به طور کلی، چرم فوق العاده قوی و بادوام در نظر گرفته می شود. با این حال، کیفیت بسیار مهم است، درست مانند کفش های مصنوعی.

مزایای کفش های کوهنوردی چرمی: تنفس بالا کفش های پیاده روی ساخته شده از چرم، آب و هوای بسیار خوبی برای پا را تضمین می کند.

آنها همچنین به لطف درمان با عوامل اشباع ضد آب هستند. کفش‌های چرمی را می‌توان در بسیاری از موارد تعمیر کرد و می‌توان آن را کفی کرد تا عمر طولانی‌تری در نظر گرفت. تقریباً هر کفاشی می تواند هر تعمیری را انجام دهد. علاوه بر این، آنها برای دمای گرم تابستان نیز مناسب هستند. ارزش پول معمولا عالی است.

معایب کفش های کوهنوردی چرمی: کفش های پیاده روی ساخته شده از چرم نیاز به زمان خشک شدن طولانی دارند. اگر در زمستان در محیطی سرد و مرطوب بیرون بروید، به سرعت از سردی پاها شکایت خواهید کرد.

بر خلاف جایگزین مصنوعی، آنها باید شکسته شوند. بدون اشباع، کفش های چرمی ضد آب نیستند. پس از اعمال، آنها به سختی یا اصلاً تنفس نمی کنند.
چرم آب زیادی را جذب می کند.

کفش

معایب کفش های پیاده روی با غشاء

  • عمر مفید کمتر از کفش های چرمی است.
  • اگر غشاء آسیب دیده باشد، کفش های پیاده روی به شدت نشتی دارند.
  • عملکرد غشاء در هوای گرم تا گرم محدود یا غیرفعال می شود.
  • چکمه های پیاده روی غشایی فقط به میزان محدودی قابل تعمیر هستند.
  • نسبت قیمت به عملکرد در مقایسه با کفش‌های پیاده‌روی چرمی کمتر است.
  • انتقاد از کفش های ممبران

تولیدکنندگان کفش از شکل های آخر متفاوتی برای کفش های خود استفاده می کنند. با امتحان کردن آنها می توانید متوجه شوید که کدام شکل به پای شما می آید.

کفش پیاده روی مناسب است
با کفش‌های پیاده‌روی خوب، می‌توان کف پا را نیز به صورت جداگانه تنظیم کرد. این تضمین می کند که چسبندگی مطلوبی در کفش دارید و نمی لغزید.

کفش های کوهنوردی را که خیلی «سخت» هستند نخرید. هنگام راه رفتن کفش باید به خوبی حرکت کند و نباید پای شما را منقبض کند.