کیت آزمایشگاهی هوشمند قابلیت اتصال به تلویزیون را دارد

حتی اگر احساس سلامتی می کنید، انجام این آزمایشات حداقل یک بار در سال بسیار مهم است. این پکیج توسط متخصصین طراحی شده است تا بهترین آزمایشات را برای مراقبت از سلامت شما انجام دهد.

لطفا توجه داشته باشید که بسته های ما فقط یک راهنما هستند، می توانید هر یک از کیت آزمایشگاهی را انتخاب کنید، تست های اضافی اضافه کنید یا هر تستی را انجام دهید. آنچه را که با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید!

آزمایش قند خون ناشتا برای اندازه گیری قند خون شما استفاده می شود. این آزمایش یک روش ساده، ایمن و رایج برای تشخیص پیش دیابت، دیابت یا دیابت بارداری است.

پرستار ما فقط باید انگشت شما را خارش دهد یا از یک سوزن برای گرفتن خون از رگ بازوی شما استفاده کند. برای آماده شدن برای این آزمایش، 8 تا 12 ساعت قبل از آزمایش غذا نخورید و فقط آب بنوشید.

آزمایش خون برای ارزیابی سلامت کلی شما و تشخیص طیف گسترده ای از اختلالات از جمله کم خونی، عفونت و لوسمی استفاده می شود.

کیت

این آزمایش (پانل) سطح لیپیدهای مختلف و مواد مشابه لیپید را در خون اندازه گیری می کند. کلسترول و تری گلیسیرید توسط ذرات لیپوپروتئین در خون حمل می شوند.

این ذرات نیز بر اساس چگالی اندازه گیری و طبقه بندی می شوند. لیپوگرام برای کمک به پیش بینی خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و تعیین درمان استفاده می شود. لیپوگرام برای نظارت بر اثربخشی و یا پاسخ به درمان استفاده می شود.

تست‌های عملکرد کبد، آزمایش‌های خونی هستند که برای کمک به تشخیص و نظارت بر بیماری یا آسیب کبدی استفاده می‌شوند. این آزمایش ها سطح آنزیم ها و پروتئین های خاصی را در خون شما اندازه گیری می کنند.

آزمایش هورمون محرک تیروئید (TSH) یک آزمایش خون رایج است که برای اندازه گیری میزان عملکرد غده تیروئید استفاده می شود.

U و E معمولاً برای تأیید عملکرد طبیعی کلیه یا حذف عدم تعادل جدی نمک های بیوشیمیایی در جریان خون انجام می شود. در تست U و E ممکن است شرایط مختلفی شناسایی شود، زیرا هر پارامتر تست شده ممکن است بالا یا پایین باشد.
R50