گران ترین ساعت curren زنانه دست مرد سمساری دار بود

گفتن زمان کاملاً خود توضیحی است. بالاخره یک ساعت است. اما همچنین می توان از آن برای بررسی تاریخ و هفته استفاده کرد که بسیار راحت تر است.

کرونومتر نیز یکی از ویژگی های بسیاری از ساعت curren زنانه هوشمند است. این با اکثر ساعت ها و کرونومترهای گوشی های هوشمند قابل مقایسه است.

با این حال، فقط برای استفاده بدون گوشی هوشمند طراحی شده است. و در نهایت، برخی از ساعت‌های هوشمند آلارم‌هایی مستقل از تلفن دارند تا بتوانید زنگ ساعت را به جای تلفن تنظیم کنید و بلندگوهای داخلی ساعت و لرزش شما را بیدار می‌کند.

هنگامی که دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنید، یک ساعت هوشمند ممکن است لرزش‌هایی را به مچ دست شما ارسال کند تا نشان دهد که آیا باید به راست یا چپ بپیچید. به جای اینکه همیشه به گوشی هوشمند خود نگاه کنید، می توانید از راهنمای نامرئی پیروی کنید که به شما می گوید کجا بروید. به جای نگاه کردن به نقشه، به بالا نگاه کنید و محیط اطراف را تماشا کنید.

ساعت

1. پیدا کردن تلفن، کلید یا سایر دستگاه‌ها حتی ساده‌تر است.
گم کردن تلفن یا کلید، همانطور که به خوبی می‌دانید، وضعیت ناامیدکننده‌ای است. به نظر می رسد همیشه قبل از یک رویداد بزرگ اتفاق می افتد که ما نمی توانیم برای آن تاخیر داشته باشیم. خوشبختانه، یک ساعت هوشمند می تواند این وضعیت نامناسب را از بین ببرد.

2. فورا به پیام ها پاسخ دهید و تماس بگیرید.
اگر ساعت هوشمند روی مچ دارید، نیازی نیست گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید. ممکن است در حین حرکت پیام ها را دریافت کرده و به آنها پاسخ دهید. این به ویژه در صورتی مفید است که در حال ورزش هستید یا در موقعیتی هستید که حمل تلفن شما خیلی ناراحت کننده است.

دستیار صوتی در برخی از ساعت‌های هوشمند موجود است. شما می توانید با مچ دست خود صحبت کنید و با کسی که صدها کیلومتر دورتر است ارتباط برقرار کنید.

3. هشدارهای رسانه های اجتماعی خود را بررسی کنید.
چه کسی نمی‌خواهد اعلان‌ها را از فیس‌بوک، توییتر، واتس‌اپ، اسنپ چت و دیگر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی روی مچ خود دریافت کند؟ این چیزی است که من همیشه آن را خاموش می کنم، اما برای برخی، این یک ویژگی “باید” است. برخی از ساعت‌ها صرفاً پیام‌ها و فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی شما را نمایش می‌دهند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند با برنامه درگیر شوید.