اگر به دنبال ماده ای مناسب برای عایق حرارتی هستید، انتخاب تخته عایق حرارتی پشم سنگ انتخاب خوبی خواهد بود. با این حال، وقتی در اینترنت تحقیق می کنید، ممکن است اطلاعات روشنی در مورد قیمت پشم سنگ پیدا نکنید.

قیمت پشم سنگ رولی از سازنده تا کیفیت مواد مورد استفاده، حتی ضخامت و اندازه صفحه مورد نظر شما متفاوت است. به همین دلیل، اولویت شما هنگام خرید باید یافتن یک سازنده معتبر و شناخته شده باشد.

قیمت کاپشن پشم سنگ زمانی مقرون به صرفه تر خواهد بود که از سازنده قیمت بگیرید. به طور خاص، دریافت پیشنهادات از تولید کنندگان شناخته شده در صنعت، شما را به دقیق ترین نتیجه در هنگام خرید مصالحی که سال ها در ساختمان خود استفاده خواهید کرد، سوق می دهد.

عایق پشم سنگ انتظارات را از نظر ساختارهای قوی تر و ماندگارتر، صرفه جویی در انرژی و سلامت انسان افزایش می دهد. بسیار مهم است که از بین بسیاری از موادی که می توانید برای عایق استفاده کنید، مواد مناسب را انتخاب کنید.

پشم سنگ که با توجه به هدف و محل استفاده در اندازه ها و مشخصات فنی مختلف قابل تولید است، به عنوان یکی از بادوام ترین موادی که می توانیم در مورد عایق بندی استفاده کنیم، برجسته می شود. اما بیایید نگاهی به اصول اولیه عایق پشم سنگ بیندازیم تا ببینیم آیا این ماده واقعاً برای شما مناسب است یا خیر.

پشم سنگ
به دست آمده از سنگ ها پشم سنگ که یک ماده زیست تخریب پذیر با ردپای اکولوژیکی کم به دلیل تولید داخلی است، به عنوان یک ماده سازگار با محیط زیست تفاوت ایجاد می کند. علاوه بر این، از آنجایی که سرطان زا نیست، به انسان و حیوانات آسیب نمی رساند. با این ویژگی ها، بخش مهمی از روند ساخت و ساز سازگار با طبیعت می شود.

پشم سنگ در نتیجه ذوب سنگ های بازالت با حرارت تقریباً 1500 درجه سانتیگراد بیرون می آید و نام خود را از تولید آن به عنوان یک ماده الیافی مشابه پشم گرفته است و 97 درصد از این ماده الیافی را تشکیل می دهد.

پشم سنگ بدون پوشش در کلاس A، مواد غیر قابل احتراق است و ایمنی ساختمانی که در آن استفاده می شود را بسیار افزایش می دهد. به لطف ساختار الیاف بلند خود، توزیع منظم هوایی را که به دام می اندازد و جدا شدن آن از محیط بیرون را بهتر تضمین می کند. حداکثر سطح عایق را فراهم می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *