دولت در انگلستان؛ تایید کرد که اقلام یکبار مصرف مانند کارد و چنگال پلاستیکی، قاشق و بشقاب ممنوع خواهند بود. وزیر محیط زیست ترز کافی گفت این اقدام به حفاظت از محیط زیست برای نسل های آینده کمک خواهد کرد.

زمان اجرایی شدن این تصمیم اعلام نشده است. داده های رسمی نشان می دهد که سالانه 1.1 میلیارد بشقاب یکبار مصرف و بیش از 4 میلیارد کارد و چنگال پلاستیکی و قاشق یکبار مصرف تاشو در بریتانیا استفاده می شود.

مشخص است که زباله های پلاستیکی سال ها در طبیعت حل نمی شوند. این ممنوعیت در حال حاضر در اسکاتلند و ولز وجود دارد. از سوی دیگر، استفاده از محصولاتی مانند نی پلاستیکی و میکسر از سال 2020 در بریتانیا ممنوع شده است.

مزایای استفاده از قاشق یکبار مصرف را با هم می خونیم:

1. رنگ چوب طبیعی، مهمانی شما را زیباتر و خاص تر می کند.
2. ساخته شده از مواد چوبی با کیفیت بالا، که سازگار با محیط زیست، ایمن و غیر سمی است.
3. یک ست کارد و چنگال شامل 8 چاقو چوبی، 8 چنگال چوبی و 8 قاشق چوبی است. تمرین.
4. می توان از آن در هر مناسبتی برای غذا، میوه، گوشت، دسر و تنقلات استفاده کرد.

قاشق
می تواند برای جشن تولد، باربیکیو، جشن مجلس، جشن شراب، پذیرایی، مهمانی، جلسه، عروسی و سایر مکان های عمومی و مکان های خانوادگی استفاده شود.

استفاده: مناسب برای جشن تولد، باربیکیو، جشن جشن، جشن شراب، پذیرایی، مهمانی، مجموعه، عروسی و سایر مکان‌های عمومی و مکان‌های خانوادگی

همانطور که در بالا ذکر شد، غذا خوردن با انگشتان ترشح شیره ها و آنزیم های گوارشی را تحریک می کند.

زیرا میلیون ها پایانه عصبی در انگشتان شما حرکت می کنند و به مغز شما هشدار می دهند که در شرف شروع غذا خوردن هستید، علاوه بر انتقال اطلاعات در مورد دمای غذا، ادویه ها و بافت. غذا، و همه اینها به معده کمک می کند تا برای هضم آماده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *