برای درخشندگی طولانی تر، باید از اسپری مراقبت از کفش و واکس و اسفنج مراقبت از چرم استفاده کنید. پس از تمام این پیشنهادات مراقبت از چرم، بافت چرم کفش شما نرم شدن طبیعی را تجربه خواهد کرد.

اکثر کاربران که نمی دانند چگونه کفش های چرمی را با واکس کفش صورتی نرم کنند، از مراقبت از کفش غافل می شوند. با نگهداری منظم، خواهید دید که کفش های چرمی شما نرم تر و درخشان تر می شوند.

پاسخ دیگر به این سوال که چگونه کفش های چرمی را نرم کنیم، استفاده از روغن کرچک است. لازم است با استفاده از پنبه سطح کفش چرمی را با روغن کرچک پاک کنید و کفش خود را یک روز بگذارید. به لطف این مراقبت، مدل کفش چرمی شما هم نرم می شود و هم براق می شود.

محصولات زیادی مانند واکس برای تمیز کردن کفش های چرمی وجود دارد که کار کاربران را آسان می کند. می توانید از محصولاتی مانند برس، اسفنج یا اسپری پشتیبانی دریافت کنید.

این محصولات به شما در مراقبت از کفش کمک می کنند. برای تمیز کردن عملی مراقبت از چرم، هر خانه باید دارای مواد مراقبت از چرم باشد. مانند کفش های چرم اصل، کفش های مصنوعی نیز نیاز به مراقبت دارند.

واکس

اگر نمی دانید چگونه از چرم مصنوعی مراقبت کنید، می توانید از اطلاعات موجود در مقاله ما بهره مند شوید. چرم مصنوعی با روش های مشابه با چرم طبیعی تمیز می شود.

اما چرم مصنوعی از نظر کاربری ساختار کمتری دارد و کیفیت بسیار پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد. به همین دلیل نباید کفش و چکمه های چرم مصنوعی را برای مدت طولانی زیر نور آفتاب رها کنید. شما باید از پاک کردن با مواد شوینده و مواد شیمیایی مشابه خودداری کنید.

کفش ها را تمیز کنید. قبل از جلا دادن آنها، مهم است که کفش های خود را تمیز کنید تا کثیفی و گرد و غبار از بین برود. در غیر این صورت، این موارد می تواند از چسبیدن لاک کفش به چرم جلوگیری کند یا به سطح کفش شما آسیب برساند. کفش های خود را با برس موی اسب به شدت مسواک بزنید تا همه باقی مانده ها از بین بروند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *